Thursday, November 19, 2009

LOVE

Om ni inte har gjort det förr, läs Nostalchics superbraiga blogg, varje gång jag läser hennes blogg blir jag påmind om hur bra jag är och att mitt värde eller sexiness inte sitter i storleken!
ETT SUPERSTORT TACK TILL NOSTALCHIC

Passar på att lägg upp två burleskbilder på your's truly! Ni som befinner i Stockholm den 4:e december borde definitivt komma till Högkvarteret på Närkesgatan och se lite julburlesk! Mer info kommer! Kolla vår blogg eller det är kanske lite rörigt vi har en blogspot blogg här men ska byta till Wordpress här. Kolla båda vetja tills vi bara kör på wordpress!

Foto: Elin Parmhed

1 comment:

Nostalchic said...

Vilka underbara bilder! Det gjorde min regniga morgon!

Jag ska absolut länka till er blogg när jag får ordning på min nya design som ska komma upp någon gång när den blir klar.

Massa kramar till dig!