Saturday, February 09, 2008

Saker Jag Är Dålig På

1. Skiva lax
2. Skiva fläskkorv
3. Plocka skott
4. Skrapa degbunkar
5. Filé blodapelsin utan att slabba överallt
6. Att inte vara i vägen

I'm living the dream. Maten är god.

First Wive's Club är på tv nu!!!!!!!!!!!!

Ikväll ska jag göra fried chicken. Kycklingklubborna ligger i ett härligt mjölkbad och väntar på att bli kokta, dubbelpanerade och stekta. Men vad ska jag äta till? Ja! Jag gjorde äppelmos ett par dagar sedan, kan kanske krydda upp den och ha till? Eller blanda med lite gräddfil och curry? Jag vet inte......... Action painting? Nej action writing!

Vill ni ha ett recept? Jag gjorde knäckebröd i förrgår, det receptet kan ni få. Förra veckan köpte jag blomster, ranunklar, vita tulpaner och papegojtulpaner, trés belle! Bilder får ni vare sig ni vill eller inte!





No comments: