Saturday, February 02, 2008

SLADDHELVETET & EROTISKA BILDER

Om jag kunde hitta min jävla kameraöverföringssladd så skulle jag kunna visa vilka jättefina blommor jag köpte. Men självklart är sladden försvunnen. För många sladdar, alldeles för många jävla sladdar. Blombilderna får vänta tillsvidare.

Jag är så fruktansvärt jävla uttråkad. Jag vill ha lemonad. Och middag, god middag. Om någon skulle komma över med lite mat så skulle jag bli förjäkligt jävla glad!

Vad har hänt idag? Jag har haft en liten sten i tangentbordet, fick till slut ut den. Har kollat in erotisk konst på nätet, kan ju lägga upp nån bild på det. Det här är min blogg och jag tänker INTE censurera mig själv, så tough luck om ni blir stötta eller så. Ikväll är Harry Potter III på, det kan väl vara kul. Trevlig lördag!



No comments: