Thursday, January 22, 2009

Past, present, future


Igår var en rätt sorglig dag. Jag & Amanda var på begravning.... så ni kan ju tänka er. På kvällen drack jag vin med Elsa sen mötte jag Amanda på Carmen och drack två öl.

Ikväll blir det hemmakväll, ska laga skaldjurspasta med ett glas vitt vin OM Amanda pallar tanken på vin och systemet.

Imorgon kommer lite peeps till vår lya (egentligen hatar jag uttrycket lya men nu kom jag ju på att en lya är ett djurhem) och så ska vi väl dricka lite och hänga i största allmänhet.

I övermorgon ska jag på Fredriks födelsedagsmaskerad hemma hos honom och Daniela, typiskt nog ska jag och danni klä ut oss till samma sak.... Och jag hade verkligen tänkt anstränga mig. Och då vet vi ju alla hur det kommer gå, jag kommer superanstränga mig och då kommer det se, ja, ansträngt ut. Och danni kommer se effortlessly söt och käck ut. Men, men, men man ska inte ge upp i förväg! Och fuck att vara tävlingsinriktad, vi kan vara tres belles geishor båda två! Dessutom kommer jag ha en kort kimono och kanske se mer Harajuku-esk ut med knallfärger och kitschiga accessoarer.
Hur som helst blir nog festen skitkul!

På söndag ska familjen äta födelsedagsmiddag på Pet Sounds Bar.

No comments: