Friday, September 22, 2006

Blanda Spår


Idag hade jag blandade spår på i min iPod. Och det var i princip perfect! Eller nästan perfect i varje fall, många gånger får man ju trycka bort hur många låtar som helst, nu var det ovanligt många som var toppen. Och nr 5- 7 var inte totalt sugiga utan bara tråkiga.

1. Get Real Paid, Beck
2. Phonebill Song, Hole
3. Cadillac, Broder Daniel
4. ME 262, Blue Öyster Cult
5. - 7 inte så bra
8. This Ain't The Summer of Love, B Ö C
9. Woo Hoo, The 5 6 7 8's
10. Bicycle Race, Queen
11. Pretty Tied Up, G n' R

Vilken lista va? Det är klart att det finns mycket annat som är sjuktbra men jag tyckte att det här var en mycket imponerande randomlista! Lovely, lovely, lovely, lovely! Så la jag upp en bild på Courtney because I love her och för att jag har lyssnat alldeles för lite på Hole på sistone.

Jag har inte så mycket att berätta. Jag var på vernissage på Konstfack igår, Danni var en av 42 konstnärer från Mejan, Fotoskolan i Gbg och Konstfack som ställde ut i samband med exposeptember. Jag kom dit 17.40, då hade vinet varit slut i 20 min, 5 BiB tog slut på 20 min...... Sen kom det fyra BiB till och dom tog slut på 25 min. Thirsty crowd. Sen gick vi till Landet.

Ikväll ska jag först äta räkor och dricka vitt vin sen ska jag på en Heads Up! fest på Nalen. Imorgon fyller lilla mamma år. Jag ska bleka håret nu. Jag vet att ni alla är överlyckliga för min skull. Jag lägger upp före- och efterbilder när allt är klart. Over and out.

3 comments:

Gerri W said...

dålig stil att inte skriva vilka låtar 5, 6 & 7 egentligen var.

>Gr-eken

Anonymous said...

Min I pod dog igår. Det är synd synd om mig!
Allt jag äger går sönder. Synd synd om mig!
Tack ville bara säga det

Anonymous said...

5. Cry Lika A Baby, Hacienda Brothers
6. The Unknown Extended Mix, Lord Ming
7.Fixing A Hole, Beatles
och sist
12. High On Life, Clint Mansell; Kronos Quartet