Friday, September 01, 2006

This is the dawning.....


of the age of Mandi Lou. Jag är minus en polack och plus en lilla syster på Borgmästargatan, kul. Hon har ingenstans att bo, systern alltså, så i ett försök att hjälpa henne lägger jag upp en liten annons.

Mandi Lou är en liten tjej på 21 jordsnurr. Hennes intressen inkluderar vofsingar, sneakers, söta killar och goda drinkar. Det är inte ovanligt att se henne gå med sin iPod och jazza artister som Skee-Lo eller Sir Mix-A-Lot, när hon dansar med Prins Guldlock kan det även bli lite Dirty Dancing och Baccara. Hon tycker om festliga utekvällar, lugna hemmakvällar och allt mitt-i-mellan. För övrigt är hon en mind blowing, kurvig blondin med blåklintsögon (and an amaaazing actress). Om något av det här låter spännande får du gärna ta kontakt här på bloggen, allt är av intresse.

IDAG utgår tyvärr idol bilden på Kristin till förmån för Mandi Lou. Nästa blogg kommer att handla om Mandi Lou och Oscars bröllop.

P.S. Jag glömde säga att Oscar är vansinnigt snygg!

1 comment:

Anonymous said...

så där ja.. nu e jag nöjd! + Pandakot ser underbar ut på ALLA bilder.