Wednesday, September 13, 2006

DJ Tre


Jaha. Kittnet är det du?

Jag har bestämt mig för att ge upp min personliga musiksmak och överlåta allt åt Tre. Jag kan ju inte annat än erkänna att jag gillar Sham 69 och så gillade jag Adam Green låten också. Så det är bara att följa DJ Tre och nynna hela natten lång. I eftermiddags var jag i Skånegläntan och det var faktiskt ovanligt trevligt, det är ju så otroligt fantastiskt väder. Jag blir helt upprymt och tillåter mig själv att låtsas att jag bor på Rivieran eller i Västindien eller i Florida.

Jag var och såg världens sämsta film ikväll, Hard Candy. Jag lovar att den var så jävla dålig! Har aldrig velat gå mitt under en film förut. Efteråt var det folk som gick och pratade om hur himla bra den var, tillåt mig att spy. Nu, typ två timmar efteråt, kommer jag knappt ihåg vad den handlade om, bara att det var så vansinnigt dåligt. Ser med förväntan fram emot recensionerna, hoppas att den blir totalslaktad!


Såg precis på Weeds det var mycket bra, som förväntat. Förutom diverse översättningsmissar, det drar alltid ner tittarglädjen för mig. Tex när de översatte pot med hasch när det uppenbarligen var gräs det handlade om. Dessutom heter inte programmet Hasch utan just Weeds, skulle det vara så jävla svårt att få det rätt?

Läste på text-tv att man funnit flera mördade och lemlästade stingrockor längs Australiens kuster, det talas om hämndaktioner. Pga Steve Irwins död om ni inte hänger med i svängarna. Vet inte riktigt om jag tycker att det är urbota dumt eller bara totalt hjärndött. Alltså lägger jag upp en bild på en rocka, det finns plats för både Crocodile Hunter och stingrockor i mitt hjärta
.

No comments: