Friday, September 29, 2006

Fredags myspys med tjejerna!

Ikväll blir det myspys-extravaganza. Middag hos danni med ca 8 härliga brudar och en kille! Vinet kommer flöda. Tror att det kommer bli jävligt roligt, mer röj än mys förhoppningsvis. Jag har personligen jävligt svårt för att mysa loss med "tjejerna" urk, blä, fy. Vad är det för fel på att bara umgås och snacka skit? Måste det nödvändigtvis heta "tjejkväll", "tjejmiddag" och andra saker med tjej som prefix? Det är ju inte så att jag umgås med dom för att dom är tjejer, det är för att dom har stora bröst som jag tycker om dom. Jajajajajaja det blir säkert härligt och mysigt, om vi har riktig tur kanske det blir trevligt! Nu ska jag återgå till det jag egentligen borde göra! Trevlig fredagskväll, på återhörande.

1 comment:

Anonymous said...

Håller med dig. Tjejmiddager känns inte som min grej. Massor med dricka låter mer lovande... Carmen om en halvtimme???