Monday, September 18, 2006

Party Hard

Hjälp jag är så sliten att jag dör snart.

FREDAG
Först var det vin o pizza med lilla mamma och lilla syster, jag kan ha druckit nån gin & tonic också . Sen gick jag hem till Elin och drack några öl. Sen gick vi till Carmen och drack mer öl. Sen gick vi till Skeppsbar där det var ungefär lika kul som att titta på färg torka. Då drog jag till Mejan och drack x antal cider och vodka. Sen blev det dags för efterfest i en ateljé, då blev Dennis sminkad när han sov. Jag kom hem 8.

LÖRDAG
Gick upp ur sängen 16/17. Klockan 18.30 gick jag till Snotty och träffade Amanda och Adina. Vi gick sen till Mats vernissage på Bastard. Gratis vin som ingen drack för att alla var så bakis och öl för 20 pix. Vi stannade där till ca 22 då vi stapplade snabbt (förlåt mandi) förbi Carmen och sedan vidare till People-festen vid Vasaparken där vi stannade till 1 kanske, även där kostade ölen 20 kronor. Vi åkte till Skeppsbar efter, vi gick faktiskt hem efter det. Då kom jag på att det inte var något kul att ligga i sängen, så jag och mandi la ut kuddar och täcken på golvet. Väldigt skönt faktiskt! Jag ska lägga upp en bild sen. När Agnes drar till Gbg i veckan ska jag sova på golvet hela tiden.

SÖNDAG
Jag sa till mig själv att jag inte skulle gå ut. Det gjorde jag. Carmen och ett vansinnigt fullpackat Kvarnen. Kvällen tog slut under mystiska omständigheter som inkluderade en flaska Stoli, ett träd, en bussfärd hem vid sex-tiden och en förjävlig bakfylla. Se bild för att förstå misären.


Jag känner mig smutsig.

Jag vill inte säga något om valet.

Blogger fuckar med mig, jag får lägga upp bilder från picassa istället.

No comments: