Wednesday, September 20, 2006

House, Kerry, Karen och Juliette



Jag kom på att jag antagligen skulle tycka mycket bättre om Idol om det bara var killar med. Lite mer underhållande än wail- och pseudorockbrudar, fast pseudorockkillar är inte mycket att ha heller så lägg ner hela schabraket Idol på en gång! Såg House igår och ja, det var bra men en läkare i chefsposition som haltar, har en käpp, är barsk och en sanningssägare? Känns dr Kerry Weaver igen?! Don't get me wrong, jag har ingenting emot Hugh Laurie, tvärtom, jag tycker att han har gjort mycket bra och jag tyckte att House var bra. Men säg ett tv-program som jag inte tycker om. Jag kan iofs säga på en gång att jag aldrig har varit överdrivet förtjust i CSI.

Nästa fråga, tycker jag bättre om Karen O eller Juliette Lewis? Jag trodde att jag skulle tycka att Juliette spelade rockstar-rollen men hon känns faktiskt ganska rock n'roll. Karen O å andra sidan har alltid känts riktigt New York-punkrock men sen hörde jag en intervju med henne och hon lät så jävla jobbig. Det är hårfint och jag vet inte om jag kan tycka om båda två. Är Juliette fortfarande scientolog? Kan Karen sluta vara så jobbig i intervjuer? Frågorna är många och svaren få.

No comments: