Monday, September 25, 2006




Igår köpte jag världens bästa film, Heathers.

Den hamnar absolut på min topp lista med andra fab filmer som Christiane F, Punch Drunk Love och Romper Stomper, ska nog lägga upp ett inlägg som bara är en lista på mina favoritfilmer.

Idag fick jag ett mail som hette 'Brösten Behöver All Hjälp De Kan Få'. Jag blev lite orolig måste jag erkänna och kände mig tvungen att slänga ett getöga i behån men det såg i stort sett bra ut så det måste ha skickats fel.

Helgens låt var Cherry Cola med Eagles of Death Metal, kan starkt rekommenderas!

I'm so real I don't need to fake it

Here's your chance now, you need to take it

Cause I can be your daddy, be your rock n' rolla'

And you can be my sugar, be my cherry cola.

Blir det bättre än så? Jag tvivlar på det.

Var på spyan i lördags och dansade bort all sans och vett till The Rub, det kan också starkt rekommenderas! Amanda hade så kul att hon ramlade, inte bara en, utan två gånger, i trappan när vi gick. Bilder kommer i nästa inlägg. Nu är jag hungrig och måste laga lunch. Men det var kul att talas vid!

No comments: