Saturday, September 09, 2006

Fuck You All!

Stoppa pressarna!

Jag är bakis


Jag skyller på pappas 7-åriga rom. Han tvingade mig att titta på The Rolling Stones In The Park 1969. Den var i och för sig inte skit, sevärd tom. Mamma höll sig mest till att konstant kommentera ungefär allt, "Titta så dom ser ut, han tyckte nog att han var häftig i den skjortan, såg Keith Richard ut så redan då? Vad har hon på sig?" osv. Pappa höll sig mest till att utbrista "Tidstypiskt! Tidstypiskt!", "Kristin, Kristin, Kristin titta, det är tidstypiskt!". Om jag bara hade vetat att det var början på en mycket låååång kväll. Den tog slut runt halvsex eller då satte jag stopp för fortsatt alkoholintag. Mandi Lou låg och sov men blev väldigt sur när vi skulle lägga oss, "Fuck you all, fuck you all" och så sa hon "Oscar måste stoppa in händerna och fötterna", "Fuck you all!" hahahahaha hon var skitrolig!

No comments: